Det, jeg nyder mange i forhold til Focus Top-notch 9, vil v?re, at det er en boot, der vil besk?ftige sig med n?sten alt, hvad en individuel chuck med det. Vi har gennemf?rt omkring 9 en lang rejse og vil normalt ikke t?nke to gange for at udnytte disse med hensyn til mere tid, og ogs? tidspunkter omkring observere inde i disse slags sko eller st?vler. Hvad ang?r, hvor min egen arbejde vil v?re i dag, kan de v?re n?sten bedst som en mulig all-purpose boot.

Den s?rlige Focus Top-notch 9 kan v?re en rigtig sikker boot. Toppen af ​​vil v?re ?ndbar og ogs? grundl?ggende, s?vel som den indvendige cellul?reforing vil v?re utroligt glat. Du kan bare finde ingen overlejringer eksternt, s?vel som ft. vil blive l?st ned blot ved Flywire strenger, hvor f?lde om sn?reb?nd. Der findes en lille h?jh?let?ppe, s?vel som den relativt slanke tunge vil polstere inden for de ideelle omr?der.

Det er bestemt ikke nogen brede montering, men det matcher alligevel min egen f?lles st?rrelse ft. kun stor uden indsn?vring eller m?ske n?d sammen med kontinuerlig brug. Jeg gjorde det ikke n?dvendigt at kunne dimensionere opad.

Den eneste rigtige vil v?re, hvad der g?r denne slags boot udf?re s? korrekt Nike Classic Cortez Nylon sko udsalg for mig personligt. Selvom Nu er jeg ikke n?dvendigvis inde i betingelsen Min partner og jeg har v?ret mange ?r tidligere, har mine egne smag med hensyn til sko eller st?vler aldrig ?ndret sig v?sentligt. Jeg foretr?kker enhver st?vle ved hj?lp af en softish h?jh?l plus en reaktiv bold p? foden, samt Fokus Top-notch 9 kampe, hvor der skitseres fejlfrit. Den s?rlige h?jk?lle kan f?le sig helt cushy for at f? en effektivitetsstart ligesom NB 1400, Asics Hyperspeed og s? videre. - I virkeligheden, hvis du foretr?kker folk, kan du bare lide Focus Top-notch, dog vil fodens bold v?re reaktiv nok til at h?ndtere hurtigere skridt.